So ape result nye???? Aha~~ Biar aku, dia n Tuhan je taw... Nantilah, belum mase untuk aku cerita... And i also dont know either it is epilog or prolog for my (our???) story... Ahahaha
Apa pon, thanks God for make it easy, at least his reaction not as worse as i tot... hahaha...
Da la, merepek aje memang tak pi koje la aku ni kannnnn... Bubbye olz... Stay tuned......


No comments:
Post a Comment