Aku jrg jgk update blog aku... sbb aku slalu pikir ape yg aku nk tulis kt cni... aku xde la sgt2 kaki blog.. mybe coz kt uma aku xde kemudahan tenet, aku jdk malas...
so, rini aku nk cite pasal Mr N n Pakcik Lollipop.
Mr N Specification (mcm lappy lak =p )
Tinggi, hitam manis, romantik, penyabar, matured, 6 tahun tua dari aku...
Pakcik Lollipop Specification
Tinggi, putih, pendiam tp bnyk ckp (mcm mane 2???), xmatured, 3 tahun tua dari aku..
Tp xtually cite 'cinta' aku dgn Mr N da terkubur coz dia da sah menjadik laki org lain 15hb Jan ritu... So xde pe pon yg aku nk cite pasal dia... Yg penting, slame 4 tahun aku sia2 kn idup aku tggu dia dgn berharap dia kembali pd aku.. but finally, he choose her.. what can i do???? Lantak dgn dia la....
Pakcik Lollipop lak xtually opismate aku ;p... Opis yg aku baru je start keje 5 bulan lepas... Kite lain2 dept but still 1 floor...
Mule2 cite mcm ne aku blh suke kt dia.. Xtually mule2 aku xsedar pon dia wujud kt ctu.. mybe sbb aku x amek kesah sgt kot ( aku x pnh ade skandel dgn mane2 opismate lelaki aku)... Pas2 blh dia katekn setiap bulan 2 kali aku akn buat kerje yg menyebabkan aku perlu berurusan dgn dept dia for the whole week... So, opismate yg leyn sebox r kenen2 kn aku dgn si mamat ni.. so aku tgk jgk la dia.. ehe... not bad.. but budak baik sgt kot...
So, after a few month, lame2 aku rase suke lak kt dia ni - without reason. Aku rase nk kwn r dgn dia ni.. aku wat confession brani mati aku dgn kakak2 opis aku then they olz sokong jerk.. siap bagi no tepon dia lagi... So, korg rase ape yg aku nk wat??? Of coz la aku sms dia dulu kan kan kan....
But that nite, tetibe dia yg kol aku... mule2 misunderstand for someone else.. tp mlm 2 kitorg gayut ag (siap buat super saver). Nk jdk kn cite, aku la yg kol dia dulu mlm 2.. mule2 dia klentong aku.. buat2 sebut name prempuan lain (yg x wujud pon kt opis 2). but after aku gelak, dia knl aku la.... hahahha.. ape pon xblh...
So, my new 'love' story begin... Dia yg kt opis xbnyk ckp, jdk org yg blh thn bnyk ckp gak dlm tepon... But 1 je yg wat aku lega.. Dia xkesah pon yg kol itu aku... Da r 2, siap bile super saver aku abez, dia plak buat.. so mentik... afta that, nk dipendek kan cite, now aku tukar ke plan 'jin kuning-bersamamu~~~' sbb ade super buddy.. so kol la smpi muntah 24 jam juz utk 99sen.. berbaloi weyh....
ok, next time kite cite bende leyn lak k



No comments:
Post a Comment